Innkalling til ordinært årsmøte 5 mars 2025 kl 18.00
I henhold til Lov for Frigg Oslo FK innkalles det til ordinært årsmøte 5 mars 2025 kl 18.00 på Klubbhuset.
Dagsorden:
- Godkjenne de stemmeberettigede medlemmene
- Velge dirigent(er)
- Velge protokollfører(e)
- Velge to medlemmer til å underskrive protokollen
- Godkjenne forretningsorden
- Godkjenne innkallingen
- Godkjenne saklisten
- Behandle idrettslagets årsberetning
- Behandle
- a) idrettslagets regnskap
- b) styrets økonomiske beretning
- c) eventuell beretning kontrollutvalgets beretning
- d) eventuell beretning fra engasjert revisor
- Behandle øvrige saker som fremgår av godkjent sakliste
- Fastsette
- a) medlemskontingent på minst kr 50
- b) eventuell treningsavgift, eller gi styret fullmakt til å fastsette treningsavgifter
- Vedta idrettslagets budsjett
- Behandle idrettslagets organisasjonsplan
- Velge:
- a) Styre med leder, nestleder, 5 styremedlemmer og 2 varamedlemmer.
- b) Kontrollutvalg med leder, ett medlem og ett varamedlem
- c) Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har representasjonsrett eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene
- d) Valgkomité med leder, og to medlemmer og ett varamedle
- e) Eventuelt øvrige valg i henhold til idrettslagets organisasjonsplan
- Beslutte om det skal engasjeres revisor til å revidere idrettslagets regnskap.
Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt inn til styret senest to uker før årsmøtet, jf Lov for Frigg Oslo FK. Forslag sendes skriftlig til post@frigg.no.
Fullstendig saksliste og underlagsdokumenter vil være tilgjengelig for medlemmene senest en uke før årsmøtet, jf Lov for Frigg Oslo FK. Underlagsdokumenter inkluderer:
Årsberetning 2024 med
- Regnskap
- Noter til regnskap
- Revisorberetning
- Budsjett 2025
Valgkomiteens innstilling
Innstilling til valgkomite
Kontrollkomiteens beretning
Innkomne forslag
Med hilsen fra
Styret i Frigg Oslo FK